Засвар үйлчилгээний бодлого
Бид харилцагчдадаа найдвартай бүтээгдэхүүн, чанартай үйлчилгээ үзүүлэхийг эрхэмлэдэг. Засвар үйлчилгээ нь бүтээгдэхүүний төрөл, ангиллаас шалтгаалан өөр өөр стандартын дагуу хэрэгжинэ.
Хүнд даацын болон хуучин автомашин
- Машиныг хүлээлгэн өгөхөөс өмнө үзлэг, цэвэрлэгээ хийж, үндсэн эд ангиуд хэвийн ажиллагаатай байгааг баталгаажуулна. Бүх автомашинд тухайн брэндийн албан ёсны баталгааны бодлогын дагуу баталгаа олгоно.
- Хуучин автомашин нь үйлдвэрлэсэн он, ашиглалтын байдлаас хамааран элэгдэл, хэвийн ашиглалтын улмаас үүссэн гэмтэлтэй байж болох бөгөөд эдгээрийг чанарын асуудалд тооцохгүй.
- Автомашиныг хүлээн авах үед харилцагч гадаад үзэмж, тоноглол, дагалдах баримт бичгийг газар дээр нь шалгаж баталгаажуулан гарын үсэг зурна. Ингэснээр автомашиныг бүрэн хүлээлгэн өгсөнд тооцно.
Автомашины сэлбэг хэрэгсэл
- Сэлбэгийг илгээхээс өмнө сав баглаа боодол болон гадаад үзэмжийн шалгалт хийж, стандартын шаардлага хангасан эсэхийг баталгаажуулна.
- Хэрэв тээвэрлэлтийн явцад гэмтэл гарсан эсвэл буруу загварын сэлбэг ирсэн тохиолдолд барааг хүлээн авснаас хойш 10 хоногийн дотор харилцагчийн үйлчилгээний албатай холбогдож, зураг, бичлэг зэрэг нотлох баримтыг ирүүлэх шаардлагатай.
- Харилцагчийн сонголтын алдаа, буруу суурилуулалт эсвэл хэвийн бус ашиглалтын улмаас үүссэн эвдрэл нь баталгаат үйлчилгээний хүрээнд хамаарахгүй.
Бараа буцаалт, солилцооны зарчим
- Зөвхөн холбогдох улс болон бүс нутгийн хууль, дүрэм журмын хүрээнд бараа буцаах, солилцох боломжтой.
- Буцаалт, солилт хийлгэх бараа нь бүрэн бүтэн байх, анхны сав баглаа боодол, баримт бичиг, нотлох бичгийг хамтад нь өгөх ёстой.
- Буцаалт, солихтой холбоотой тээврийн зардал, гааль болон бусад зардлыг буруутай тал хариуцна.
Гомдол ба санал хүсэлт
Засвар үйлчилгээнд санал зөрөлдөөнтэй эсвэл санал хүсэлттэй бол та засвар үйлчилгээний утас, цахим хуудас, имэйл зэрэг сувгаар гомдол гаргах боломжтой. Бид таны гомдлыг 5 ажлын өдрийн дотор шийдвэрлэж, үр дүнг мэдэгдэнэ. Зүйтэй санал хүсэлтийг үйлчилгээ сайжруулахад ашиглана.
Тайлбар
- Энэхүү бодлого нь зөвхөн манайхаас бүтээгдэхүүн худалдан авсан хэрэглэгчдэд хамаарна.
- Дийлдэшгүй хүчин зүйлээс үүдэн үйлчилгээ үзүүлэх боломжгүй болсон тохиолдолд бид зохицуулахыг хичээх боловч хариуцлага хүлээхгүй.
- Бид бодлогын эцсийн тайлбарыг хийх эрхтэй бөгөөд өөрчлөлт оруулах тохиолдолд вэбсайт дээр нийтлэснээр хүчин төгөлдөр болно.
- Засвар үйлчилгээний асуудал гарвал манай үйлчилгээний багтай холбогдоно уу.
Бид харилцагч бүрийн итгэлийг эрхэмлэн үзэж, засвар үйлчилгээний үйл явцыг тасралтгүй сайжруулан, танд илүү саадгүй, ил тод хил дамнасан худалдан авалтыг санал болгож байна.